"Papierowy blog"

                Czas leci nieubłaganie! Mamy już 2015 rok! Upływają lata drugiej dekady trzeciego tysiąclecia! Wraz z rozpoczęciem kolejnego kalendarzowego roku swój skromny, papierowy jubileusz obchodzi blog promocyjno – turystyczno – informacyjny Gminy Karsin „W Sercu Kaszub”. Rok temu 6 stycznia 2014 roku pojawił się pierwszy post na blogu. Od tej chwili jesteśmy z Wami w blogosferze aby każdego dnia udowadniać ciągle na nowo, że Powiat Kościerski a w szczególności Gmina Karsin to raj na ziemi. To tereny bogate przyrodniczo – w faunę i florę jaki i też w ludzi tutaj urodzonych, którzy przez całe swoje życie rozsławiali południowe Kaszuby.
                Sama inicjatywa powstania bloga jest przypadkowa. Jako student Europeistyki specjalizacja Media europejskie miałem  przedmiot o nazwie Dziennikarstwo internetowe. Warunkiem zaliczenia przedmiotu było stworzenie bloga. Pomyślałem sobie ok fajnie ale na jaki temat? W pierwotnej wersji powstał blog o muzyce reggae. Jednak był to temat całkowicie mi obcy i szybko zrezygnowałem z pomysłu stworzenia bloga o tej tematyce. Kolejny raz stanąłem przed problemem wyboru tematu bloga. Wówczas wpadłem na pomysł, że będzie to blog o Gminie Karsin. Temat był gotowy i pojawił się kolejny problem. Jaką nazwę dać mojemu pamiętnikowi internetowemu? Nazwałem go „W Sercu Kaszub”. Bowiem Gmina Karsin położona jest w Sercu Kaszub, którym jest Powiat kościerski.
                Pomimo iż były chwile zwątpienia co do dalszej kontynuacji prowadzenia ten blog przetrwał. Już w maju zaprosiłem do współpracy Natalię Miloch z Wiela, która codziennie wspiera mnie swoją redaktorską pomocą. Niech będzie mi dane w tym momencie podziękować Tobie za ten czas wspólnej współpracy. Jednocześnie liczę na kolejne lata owocnej pracy na rzecz naszej małej ojczyzny.
                Dziękuje także Panu Łukaszowi Jurczakowi za zaszczepienie we mnie prawdy, że warto prowadzić bloga. Za liczne, cenne uwagi przekazane podczas wykładów na studiach.
                Blog dopiero co raczkuje ale z czasem pewnie stanie się profesjonalnym blogiem na co bardzo liczę. Jego istnienie uzależnione jest od Was Kochani Czytelnicy. Również i Wam dziękuje za obecność. Mam nadzieję, że będziecie z nami nadal a my z Wami informując Was o tym co dzieje się w Gminie Karsin. /PB/

Komentarze